detur facebook
Bestillings Telefon

815 22 815


Hverdager: Kl. 8:00-20:00

Lørdager og Søndager:

Kl. 09:00-18:00

Etter hjemkomst

Gjenglemt på reisemålet

Detur er ikke ansvarlig for gjenglemte effekter, samt at vi kan ikke garantere at det du har mistet eller glemt blir funnet. Vi kan imidlertid være behjelpelige med en etterlysning. Fyll ut og send skjemaet nedenfor, senest 7 dager etter at du har kommet hjem.

Vi gjør oppmerksom på at vi kan kun tilby denne tjenesten, så lenge vi har eget personale på plass på reisemålet. Når våre sommer- respektive vinterdestinasjoner har stengt for sesongen, har vi ikke mulighet til å etterlyse savnede gjenstander.

Har du kjøpt kun flyreise med Detur, men booket hotell på egenhånd, så ber vi deg å ta direkte kontakt med hotellet.

Gjenglemt på flyplassen eller på flyet

Dersom du glemmer noe på flyet må du umiddelbart etter landing kontakte flyselskapets representanter/ hittegodskontoret på flyplassen. 

VIKTIG INFORMASJON

På grunn av tollbestemmelser kan vi dessverre ikke ta imot etterlysninger av gjenglemt elektronikk (laptop, mobiltelefoner etc.), verdifulle saker (eksempelvis smykker) eller kontanter/ betalingsmiddel. 

Frakt og avgift.
Hvis vi finner det du søker, betaler du minimum kr. 300. Dette inkluderer frakt- og administrasjonsgebyr. Eventuelt høyere avgift kan forekomme, avhengig av vekt og transportmåte. Ved slike tilfeller vil vi informere om dette før vi sender pakken hjem til deg.

Vi gir deg beskjed så snart gjenstanden er funnet, men det kan ta opptil 2 uker fra vi har mottatt etterlysningen.
Avgiften skal betales til kontonummer: 9001 10 02802
Merk innbetalingen med "gjenglemte effekter" og ditt bestillingsnummer på reisen.